STILLING LEDIG:

Innholdskreatør for sosiale medier til BDO

Er du genuint opptatt av sosiale og digitale medier? Synes du det er gøy å treffe blink med engasjerende innhold, samt analysere og lære av kampanjer? Er du også en god tekstforfatter som elsker å formulere deg godt? Da bør du lese videre!

Denne artikkelen er over to år gammel.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 11. mars

Om arbeidsgiver

Nye ideer. Ambisiøse planer. Store drømmer. Over hele landet jobber tusenvis av virksomheter og organisasjoner hardt for å skape verdier. Og over hele landet er BDO til stede for å hjelpe til.

BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med dypt fotfeste i norsk samfunns- og næringsliv. BDO kjenner utfordringene, ser mulighetene og engasjerer seg sterkt for at kundene deres skal nå små og store mål.

BDO ser på markedsføring og kommunikasjon som sentrale virkemidler for å skape endring. Nå ser vi etter en innholdskreatør som vil jobbe taktisk og operativt med et strategisk blikk for å øke BDO sin synlighet med godt og treffsikkert innhold.

I rollen som digital kreatør hos BDO vil du få varierte og hektiske dager, som blant annet innebærer:

  • Drifte og kontinuerlig videreutvikle BDOs sosiale medier-kanaler
  • Produsere ulike typer innhold (tekst og/eller video, samt andre typer innhold)
  • Fungere som en faglig ressurs og rådgiver hva angår sosiale medier og trender
  • Jobbe operativt med både organisk reach og betalt annonsering i SoMe

Vi ser etter deg som har:

  • Relevant høyere utdanning
  • Erfaring og gode egenskaper innen produksjon og analyse for sosial medier
  • Erfaring med kampanjer og kampanjeløp
  • Teft og engasjement for sosiale- og digitale medier
  • God sans for grafiske elementer og bilder
  • Teknisk og analytisk kompetanse
  • En spiss penn, og utmerkede formuleringsevner på norsk og engelsk
  • Erfaring med å utarbeide planer for SoMe-innhold           

For å trives i rollen som innholdsansvarlig hos BDO er du en som er:

  • Opptatt av sosiale kanalers rolle i kundereisen
  • Kreativ
  • Analytisk
  • Robust
  • Proaktiv og løsningsorientert
  • Engasjert og lærevillig

Du vil bli en del av BDOs markeds- og kommunikasjonsavdeling som ledes av Chief Marketing and Communications Officer, Maria Fronth-Sagen.

Kontaktinformasjon:

Spørsmål?  BDO samarbeider med Hammer & Hanborg. Du er velkommen til å ta kontakt med rådgiverne:

Søk gjerne snarlig da vi intervjuer fortløpende. Søk via nettsiden så tar vi vare på dine personopplysninger ihht. GDPR.

Søknadsfrist: 11.03.2021
SØK HER

Powered by Labrador CMS