STILLING LEDIG:

Max Social søker kommersiell selger

Vi søker en ny selger til vårt kommersielle team!

Denne artikkelen er over to år gammel.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 25. januar

Om arbeidsgiver

Max Social representerer profiler du kjenner fra TV, sosiale medier, scener, podcast, bøker, musikk og underholdning. Max Social forvalter personlig merkevarer gjennom management-tjenester, forretningsutvikling, distribusjon og booking.

Våre profiler er enere i sine felt, de er utfordrerne og de etablerte. De lager innhold for et publikum som velger å konsumere det de produserer. Sammen med våre kunder lager vi innhold som skaper effekt på de mest relevante plattformene.

Max Social er en del av Schibsted AS, og er eiet av VGTV AS. Max Social samarbeider med det deleide Schibsted selskapet Inzpire.me om innsikts- og rapporteringsverktøy for kommersielle prosjekter på sosiale medier.

Max Social er et Schibsted-eid selskap som jobber med noen av Norges største profiler og sterkeste merkevarer. Vi er managementet til talenter fra TV, scene og sosiale medier, og forvalter merkevarer som Harm & Hegseth, Spårtsklubben og flere. Nå trenger vi en ny kollega, kanskje er det deg?

Vi søker en ny selger til vårt kommersielle team! Våre salgsressurser skaper spennende kommersielle muligheter for våre profiler og merkevarer, kobler de rette kundene med de riktige profilene og bygger våre personlige merkevarer strategisk. Som selger hos oss jobber du tett med salgsteamet, prosjektleder og profilene. Du må være kreativ, strukturert og like en variert hverdag. For å lykkes må du elske salg, nettverksbygging og ha stor glede av å være med på å bygge noen av Norges mest spennende personlige merkevareunivers.

Arbeidsoppgaver:

  • Skape langsiktige kommersielle relasjoner
  • Skape gode kommersielle muligheter for våre profiler og merkevarer
  • Lede salgsprosesser og kundeforhold
  • Samarbeid med resten av teamet i Max Social og våre gode kollegaer i Schibsted
  • Være en sterk bidragsyter til at våre kunder får en god og profesjonell opplevelse
  • Bidra til vekst og utvikling for selskapet og våre merkevarer
  • Budsjettansvar

Kompetanse:

  • Relevant erfaring fra salg vil være en fordel, men oppfordrer også nyutdannede til å søke
  • Relevant utdannelse vil være en fordel
  • Mestrer Excel eller Numbers
  • Strukturert og selvstendig
  • Løsningsorientert og positiv
  • Enestående kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig

Personlige egenskaper:

  • Drives av å få til gode løsninger og resultater for dine kunder
  • Er imøtekommende, profesjonell, initiativrik og utadvendt
  • Du holder deg oppdatert på trender innenfor sosiale medier
  • Genuint interessert i salg, kommunikasjon og merkevarer
  • Trives i høyt tempo der resultater blir evaluert fortløpende
  • Er uredd, tar ansvar og er proaktiv. Tør å tenke stort og nytt!
  • Kjenner til, og liker, profilene og merkevarene vi representerer
  • Bidrar til et godt arbeidsmiljø der vi gjør hverandre gode

Vi tilbyr:

  • Være en del av et dyktig fagmiljø i en bransje i enorm vekst
  • Frihet under ansvar
  • Fulltidsstilling
  • Kontorplass på VG-huset i Akersgata
  • Konkurransedyktige betingelser

Vi gleder oss til å høre fra deg.

Kontaktinformasjon:

SØK HER

Powered by Labrador CMS