STILLING LEDIG:

Bygdeposten søker digital medierådgiver

Brenner du for digital markedsføring? Da vil vi ha deg med på laget!

Denne artikkelen er over to år gammel.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Vikersund, Drammen

Søknadsfrist: 17. januar

Om arbeidsgivar

Bygdeposten AS eies av Amedia AS. Mediehuset dekker kommunene Modum, Øvre Eiker, Sigdal og Krødsherad. Vi holder til i Vikersundgata 4 A. Totalt er det 16 800 som leser avisen på papir, nett og mobil hver eneste dag.

Er du kundeorientert, teknologiinteressert og brenner for digital markedsføring? Motiveres du av å ha en meningsfull jobb der du kan skape verdi for kunder hver eneste dag? Da må du lese videre! Bygdeposten søker nå etter en Digital Medierådgiver, som vil bli en del av et sterkt kommersielt team bestående av dyktige, medierådgivere i Buskerud.

Dette ser vi etter:

Som Digital Medierådgiver er du utadvendt, strukturert og har gode kommunikasjonsevner. Du vil få hovedansvar for egen portefølje i papiravis og digitale flater samt et ekstra ansvar for å øke digitale inntekter hos eksisterende og nye kunder. Det er derfor viktig at du liker å ta kontakt og skape god dialog med nye kunder. Du motiveres av gode kommersielle muligheter, er handlekraftig, og du higer etter å skape gode resultater til enhver tid. Vi ser etter deg som har erfaring fra mediemarkedet og/eller digitale kanaler fra før, eller du som har en bachelor eller master i markedsføring/salg eller andre relevante fagfelt.

Bygdeposten og Amedia setter journalistikken først, så det er viktig at du motiveres av å finansiere journalistikken gjennom å tilby gode kommersielle annonseløsninger for våre annonsører. Utover dette vil du ha en viktig rolle i videreutviklingen av et sterkt salgsteam. Vi har stort fokus på strukturerte arbeidsprosesser og god salgsoppfølging. Kundene våre skal oppleve oss som kompetente, relevante og løsningsorienterte. Vi ser at du tar eget ansvar og utnytter hele verktøykassa vår. Vi skal gjennom innsikt og analyse levere på vårt kundeløfte: “Amedia kjenner meg best og tilbyr best effekt - i hele Norge”. Denne innsikten er avgjørende for å opprettholde og styrke Amedias posisjon som Norges viktigste lokale mediekonsern.

Dine ansvarsområder:

  • Ansvarlig for å bygge opp nye kunder i salgsteamet
  • Ansvarlig for annonseinntekter på den til enhver tid gjeldende kundeportefølje i alle kanaler
  • Etablere og bidra til vekst og utvikling av egen kundeportefølje
  • Utarbeide kunde- og aktivitetsplaner
  • Gjennomføre salgsmøter med nye og eksisterende kunder
  • Være en lagspiller og styrke selskapets konkurransekraft
  • Dele innsikt med kunder og kolleger

Vi søker deg som har:

  • Relevant utdanning/erfaring innen salg/markedsføring/lignende fagfelt
  • Et brennende engasjement for markedsføring og digitale muligheter
  • Gode strategiske og analytiske evner
  • Evne til å sette deg inn i kundens behov, utfordre medievalg og tilby skreddersydde løsninger
  • Er initiativrik, liker kundekontakt og salg
  • Ansvarsfull, resultatorientert og ambisiøs
  • Strukturert arbeidsform og god gjennomføringsevne
  • Trives med høyt tempo

Hvorfor skal du velge Bygdeposten?

  • En stilling i et av Norges største mediekonsern som betyr noe for folk
  • Et salgsmiljø i Amedia som er preget av høyt prestasjons- og presisjonsnivå
  • God faglig og personlig utvikling i et kompetent og engasjert miljø
  • Konkurransedyktige betingelser og personalgoder
  • Tilgang til kontinuerlig kompetanseheving gjennom interne og eksterne kompetanseprogram.

Les mer om hvordan det er å jobbe i Amedia her.

Podcast om Amedia og mediebransjen i Norge her.

Vi ønsker å høre fra deg snarest mulig, da innkommende søknader vurderes fortløpende.

Kontaktinformasjon:

Dersom du ønsker mer informasjon, eller vil ta en uforpliktende prat, ta gjerne kontakt med:

  • Terje Iversen, tlf: 992 63 634

SØK HER

Powered by Labrador CMS