Er du opptatt av å lage innhold som gjør hverdagen enklere og mer spennende for folk? Da kan en jobb for TV 2s nisje- og forbrukersatsing være noe for deg.
PublisertSist oppdatert
Denne artikkelen er over to år gammel.
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Engasjement (6 mnd)
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 17. desember
Om arbeidsgiver
Vi er TV 2, et redaktørstyrt mediehus og kommersiell allmennkringkaster. Vi skal være tett på og engasjere gjennom å fortelle historier fra en hverdag du kjenner deg igjen i. Vår lidenskap er å sette spor, gjennom å formidle, skape og fortelle historier. Hos oss møtes lidenskapen for historier og nysgjerrigheten for teknologi, slik at nyheter, aktualiteter, sport og underholdning tilgjengelig for deg, uansett når, hvor og hvordan du måtte ønske.
Du finner oss på en rekke ulike TV-kanaler, digitale plattformer og tjenester med fortellinger som spenner fra tung journalistikk til lett underholdning. Våre flaggskip er allmennkringkasterkanalen TV 2, strømmetjenesten TV 2 Play og tv2.no. Her finner du nyheter, aktualiteter, sport, filmer og serier gjennom hele døgnet. Vi har også utviklet egne apper for nyheter og sport, som gjør det enkelt for deg å følge med når du er på farten.
Hos oss jobber 900 mennesker hver dag for å skape verdifulle og viktige øyeblikk sammen med deg. Våre kollegaer er alt fra journalister, UX-designere, prosjektledere, produktutviklere til regnskapsførere. Hovedkontoret vårt ligger i Media City Bergen, som også er en internasjonalt ledende klynge for medieteknologi. TV 2 har også kontor i Oslo, og lokalkontorer i Tromsø, Bodø, Trondheim, Ålesund, Stavanger og på Hamar.
Du vil bli en del av en ny og viktig satsing for TV 2 og Egmont. Vi kan tilby et spennende miljø med mange av landets flinkeste journalister og digitalutviklere. Det vil også være store utviklingsmuligheter for flinke folk.
Vi ser etter sultne journalister som
har en god, digital penn og godt språk
har stor arbeidskapasitet
har god presseetisk forståelse
er interessert i innsikt og analyse
ønsker å lage innhold som engasjerer og speiler det folk er opptatt av i hverdagen
er god til å samarbeide
Viktigste arbeidsoppgaver:
Identifisere, produsere og deske innhold rettet mot viktige målgrupper
Samarbeide med øvrige innholdsavdelinger i TV 2 og Story House Egmont
Tiltredelse: Snarest
Vi oppfordrer deg til å lage en kort video-CV hvor du svarer på følgende: