Har du erfaring med digital journalistikk, eller har du kanskje jobbet med betalte medier tidligere? Da kan N365 være perfekt for nettopp deg!
PublisertSist oppdatert
Denne artikkelen er over to år gammel.
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: Snarest, intervjuer fortløpende
Om arbeidsgiver
N365 ble etablert i Sverige i 2011, og har siden ekspandert med kontorer i Oslo, København, Helsinki, London og New York. Totalt er vi over 60 ansatte, og vi blir stadig flere for hver måned som går.
Vi har en flat organisasjonsstruktur som innebærer at vi forsøker å unngå sjefer som er sjefer over andre sjefer. I stedet ønsker vi at alle jobber sammen som et lag for å utvikle seg selv og selskapet videre.
Vi tror heller ikke på å ha for mange unødvendige prosesser, men stoler heller på at enkeltpersoner kan planlegge deres arbeidsoppgaver og finne den beste løsningen for å lykkes med gjøremålene sine.
For at alle i N365 skal trives og ha det gøy på jobb fokuserer vi alltid på å ha en god lagånd i selskapet vårt. Det kan for eksempel innebære internasjonale konferanser i Barcelona, et glass vin på ettermiddagen, en middag med teamet eller en inspirasjonsreise til et av de andre kontorene våre.
N365 er et uavhengig innholdsmarkedsføringsbyrå som tilbyr engasjerende og kreative løsninger innen innholdsmarkedsføring i både digitale og trykte medier for våre kunder. Vi er fremoverlente og ønsker bestandig å holde oss i forkant av nye markedsføringstrender – spesielt digitalt. Med +60 ansatte i flere markeder vokser vi stadig.
N365 ble etablert i Sverige i 2011 og åpnet det norske kontoret i Oslo i 2016. Siden vi fremdeles vokser i Norge ser vi nå etter en redaktør som kan ta del i det norske teamet så fort som mulig.
Hvem er N365?
Vi er eksperter innen native markedsføring og jobber med Google, Facebook, Instagram, Tik Tok, Snapchat, samt egne kampanjesider hvor vi lager advertorials/artikler for produkter og tjenester – designet for å lede til konverteringer ved hjelp av datadrevet optimalisering av innholdet vårt.
Dersom du har bakgrunn fra digital journalistikk eller om du tidligere har jobbet med betalte medier vet vi av erfaring at du er rustet for arbeidsoppgavene, og at du mest sannsynlig vil ha stor glede av å jobbe med oss. Gjennom årene har vi jobbet med kunder som Panasonic, Oslo Skin Lab, Scandinavian Airlines, Coca-Cola, Bausch + Lomb, Visit Britain, de fleste store spillselskapene og titalls flere.
Om du er fokusert og liker å lære nye ting – og liker å ha det gøy mens du lærer – vil du raskt finne deg til rette i native advertising-verdenen. I løpet av få måneder vil du kunne administrere dine egne kampanjer og representere selskapet i diverse kundemøter. Hvem vet? Kanskje du i løpet av få år har fått deg en lederrolle! Vi kan uansett garantere en bratt læringskurve og hjelpsomme kolleger på tvers av landegrenser.
For oss er det viktigste at du er en person som drives av de mange mulighetene som finnes innad i selskapet, og at du er interessert i å utvikle deg og selskapet vårt i den riktige retningen.
Som redaktør vil du:
Daglig jobbe med både store og små kunder i ulike bransjer
Skrive engasjerende artikler med fokus på kampanjens KPI´er
Produsere annonser, hovedsakelig for betalte sosiale medier som skaper høyt engasjement
Redigere bilder med Adobe (opplæring tilbys om nødvendig)
Kontinuerlig jobbe med sanntidsoptimalisering for å nå kampanjemålene
Utvikle nye og kreative strategier og ideer for å optimalisere kampanjer
Rapportere data og innsikt til kunder på ukentlig – noen ganger daglig basis
Dele resultatene med teamet
Være ansvarlig for kundeforhold sammen med Account Managere
Samarbeide tett med andre redaktører og kontoansvarlige om kampanjer og nye forretingsforslag – både innenlands og internasjonalt
Vi søker følgende kandidat:
Har erfaring innen digital journalistikk og/eller jobbet med betalte medier
Er en lagspiller som jobber godt i et team og som hjelper andre kolleger - noe som er avgjørende komponenter for vår suksess
Er komfortabel med å skrive og jobbe i et hektisk miljø med korte deadlines
Er ydmyk, men samtidig åpen for å utfordre deg selv og kolleger for å utvikle selskapet
Liker og forstår sosiale medier, spesielt Facebook. Evnen til å skrive engasjerende og interessante overskrifter anses som en stor fordel
Sterk ansvarsfølelse og evnen til å jobbe på eget initiativ. Samtidig bør du være forberedt på å utføre oppgaver som er utenfor dine egne arbeidsoppgaver da vi jobber i en bransje som kontinuerlig endrer seg