Er du genuint opptatt av godt innhold? Er du teknisk og analytisk anlagt, og har god erfaring med både prosjekt- og personalansvar? Liker du å jobbe proaktivt med kampanjer og trives med å utarbeide gode strategier for innhold? Da bør du lese videre!
PublisertSist oppdatert
Denne artikkelen er over to år gammel.
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 15. mars
Om arbeidsgiver
Nye ideer. Ambisiøse planer. Store drømmer. Over hele landet jobber tusenvis av virksomheter og organisasjoner hardt for å skape verdier. Og over hele landet er BDO til stede for å hjelpe til.
BDO er et internasjonalt rådgivnings- og revisjonsselskap med dypt fotfeste i norsk samfunns- og næringsliv. BDO kjenner utfordringene, ser mulighetene og engasjerer seg sterkt for at kundene deres skal nå små og store mål.
BDO ser på markedsføring og kommunikasjon som sentrale virkemidler for å skape endring. Nå ser vi etter en innholdsleder som vil jobbe taktisk og operativt med et strategisk blikk for å øke BDO sin synlighet med godt og treffsikkert innhold.
I rollen som innholdsleder hos BDO vil du få varierte og hektiske dager, som blant annet innebærer:
Være leder for innholdsteamet, og sørge for at teamet jobber i samme retning og mot samme mål
Strategisk planlegging og gjennomføring av innholdsaktiviteter
Analysere hvilket innhold som treffer, og hvorfor
Redaktørrolle for avdelingen – initiere, drive og fullføre innholdsprosjekter sammen med teamet
Utarbeide gode strategier for innhold og distribusjon
Fungere som en sterk faglig ressurs og rådgiver
Vi ser etter deg som har:
Relevant høyere utdanning
Erfaring og gode egenskaper innen prosjektledelse, agil teamledelse og scrum
Gjerne erfaring som redaktør, innholdsleder eller lignende rolle
Kunnskaper om marketing automation
Gode lederegenskaper, helst erfaring med personalansvar
God struktur i sitt arbeid
Teknisk og analytisk kompetanse
En god penn
Erfaring med å utarbeide gode strategier for innhold
Utmerkede formuleringsevner både skriftlig og muntlig på både norsk og engelsk
For å trives i rollen som innholdsansvarlig hos BDO er du en som:
Strukturert og tydelig – liker å legge planer og følge dem opp
Genuint opptatt av godt innhold
Resultat- og effektorientert
Robust og faglig trygg
Fleksibel og pragmatisk – blir ikke forelsket i egne ideer
BDO tilbyr deg:
Du vil bli en del av BDOs markeds- og kommunikasjonsavdeling som ledes av Chief Marketing and Communications Officer, Maria Fronth-Sagen.
Kontaktinformasjon:
Spørsmål? BDO samarbeider med Hammer & Hanborg. Du er velkommen til å ta kontakt med rådgiverne: