Schibsted Partnerstudio søker ny innholdsprodusent
PublisertSist oppdatert
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 31. juli
Om arbeidsgiver:
Schibsted Partnerstudio er en av de ledende aktørene innenfor innholdsmarkedsføring, og er av de raskest voksende selskapene i Schibsted. Vi produserer engasjerende innhold på vegne av norske merkevarer på tvers av Schibsteds største aviser. Vi er nå et team på over 70 mennesker som har som mål å utrette store ting sammen. Vi legger mye stolthet i lage kvalitetsinnhold, og hevder oss til stadighet i internasjonale prisutdelinger. Norske merkevarer har dessuten ved flere anledninger stemt oss frem til årets innholdsbyrå. Som en del av Nordens største mediehus, Schibsted, har du muligheten til å være en del av et nettverk der du kan dele kunnskap med andre i tilsvarende roller i selskaper som Finn.no, VG, Aftenposten etc. Vi byr på konkurransedyktig lønn, utstyret du trenger for å jobbe best mulig, kontinuerlig kompetanseutvikling, gode pensjonsbetingelser, helseforsikring og mobiltelefon.
Er du kreativ og digger moderne historiefortelling?
Da bør du spandere noen minutter på denne utlysningen.
Schibsted Partnerstudio søker en dyktig innholdsprodusent og prosjektleder med multimedial erfaring.
Vi ser etter deg som motiveres av varierte og utfordrende arbeidsoppgaver, og som trives med å konseptualisere og produsere prisvinnende innhold som ses, lyttes til og leses av hele Norge.Partnerstudio produserer skreddersydd innhold for Aftenposten, VG, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, e24.no, Godt.no og Tek.no, og leverer stadig mer innhold utover disse.
Mer om stillingen:
Hos oss blir du en del av et lag som jobber sammen for å oppnå gode resultater. Vi er organisert i team der samarbeid, delingskultur og åpenhet er grunnprinsipper. Teamene jobber bransjespesifisert, med to bransjer pr. innholdsteam. Disse bransjene er retail, bank&bil, tjenester, vekst, offentlig, dagligvare, FMCG og reise. Det er ikke et krav med spesifikk kompetanse innenfor områdene.
I rollen vil du være ansvarlig for:
Produksjon (tekst, lyd, og/eller video), evaluering og rapportering av kampanjer.
Bistå og bidra på innsalg og pitcher.
Tett dialog med kunder, mediebyråer og interne spesialistfunksjoner.
Tydelig og solid prosjektledelse med evne til tidsstyring.
Å jobbe med noen av de største, viktigste og mest spennende merkevarene i landet.
Vi tilbyr:
En organisasjon i stadig utvikling, med Schibsted i ryggen.
Sterkt fagmiljø.
Telefon, abonnement og Mac.
Sentralt arbeidssted (Akersgata i Oslo sentrum).
Konkurransedyktige betingelser.
Nøkkelkvalifikasjoner:
Evne til å lage morsomt, interessant, rørende, spennende og nyttig innhold – på tvers av kanaler og formater.
Stå-på-vilje og et ønske om å bidra til helheten
Evne til selvledelse.
God på å bygge samarbeid og relasjoner.
Forstår resultater og lærer av dem.
Vi ser etter deg som:
Har relevant erfaring fra innholdsproduksjon. Kanskje har du jobbet med sosiale medier?
Har kommersiell teft og evne til å skape resultater både for kunder og forbrukere.
Forstår hva som gjør godt innhold tilpasset ulike flater og målgrupper.
Trives med et høyt tempo og varierte arbeidsoppgaver.