Bli en nøkkelspiller i vår videre utvikling innen annonseområdet
PublisertSist oppdatert
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Trondheim
Søknadsfrist: 14. november
.
Om arbeidsgiver:
Adresseavisen er den viktigste kanalen for nyheter og annonser i Midt-Norge og er blant Norges største mediebedrifter med rundt 240 ansatte. Mediehuset har over 70 000 abonnenter og ca. 240 000 daglige lesere på papir, nett og mobil. Adresseavisen er Norges eldste nåværende avis og kom ut for første gang i 1767. Utvikling er viktig for mediehuset, og Adresseavisen har de siste årene vunnet flere priser for journalistikk og design. Mediehuset er den største enheten i den norske delen av i Polaris Media ASA, som er et børsnotert selskap og et av landets ledende medie- og trykkerikonsern.
Vil du bidra til å styrke Polaris Medias konkurransekraft?
Visste du at et av Skandinavias største mediekonsern holder til i Trondheim? Polaris Media eier nærmere 80 mediehus i Norge og Sverige, blant annet velkjente Adresseavisen, Fædrelandsvennen og Sunnmørsposten. Med en årlig omsetning på over 3.6 milliarder kroner er konsernet en betydeilg aktør i mediebransjen.
Sentralt i konsernet er avdelingen Polaris Media Annonse, som har i oppgave å styrke mediehusenes konkurransekraft innenfor annonseområdet. Som en del av PM Annonse vil du operere i sentrum av mediebransjen. Her vil du spille en viktig rolle i den kontinuerlige utviklingen av annonseområdet, og du vil inngå i et team med stort handlingsrom og stor påvirkningskraft. Til sammen utgjør vi et kompetent, slagkraftig og ikke minst trivelig team som holder til på Nedre Elvehavn, samlokalisert med vårt største og eldste mediehus, Adresseavisen.
Når det gjelder oppgaver teamet jobber med, omfatter de:
Innsiktsbasert produktutvikling for stadig å forbedre vår konkurransekraft innen digital annonsering
Strategisk og innovativt arbeid for å støtte annonsearbeidet i våre mediehus, blant annet ved bruk av AI-løsninger for å skape nye, spennende løsninger
Kompetanseheving, on-boarding og deling av kunnskap ut mot salgsmiljøene
Bidra til tverrfaglige prosjekter, både operasjonelt og strategisk
Drifte og videreutvikle våre fagsystemer
Vi skal til enhver tid være i førersetet i vår bransje når det kommer til forståelse av ny annonseteknologi - dette er viktig og har stort fokus for hele teamet
Helt konkret hva som ligger i stillingen vil vi forme sammen når du blir forretningsutvikler hos oss, her vil vi tilpasse rollen etter din erfaring, kompetanse og styrke.
Det vi tror er et godt utgangspunkt for både å lykkes og trives i rollen er:
Erfaring med/interesse for digital markedsføring
Evne til å tenke kommersielt og jobbe strategisk
Sterke samarbeidsevner, men også evne til å jobbe selvstendig
Gjennomføringsevne
Kommuniserer godt på norsk og engelsk, både muntlig og skriftlig
Interesse for teknologi, og god teknologisk forståelse
Utdanning innen relevante områder som f.eks. markedsføring, økonomi eller teknologi
Om du tikker av alle boksene er det helt supert, men ikke vær redd for å søke selv om dette ikke er tilfellet. Vi vektlegger både potensiale og kvalifikasjoner.
Vi tilbyr:
En rolle der du får utvikle både deg selv og andre
Konkurransedyktig lønn og gode pensjons- og forsikringsordninger
Varierte arbeidsdager og reell påvirkningskraft
En meningsfull jobb i et selskap med et viktig samfunnsoppdrag
Et godt og inkluderende arbeidsmiljø med trivelige kolleger og et aktivt velferdslag med et bredt tilbud – som fotball, e-sport, alpint og kunstklubb.
Dersom du synes dette høres interessant ut ønsker vi å høre fra deg, så send oss gjerne en enkel søknad. Søknadsfrist er 14. november.
Kontaktinformasjon
Ved spørsmål om stillingen kontakt:
Mari Ramstad, leder for PM Annonse, på mari.ramstad at adresseaviseneller SMS/telefon 90 86 79 43.