Schibsted Partnerstudio søker ny innholdsprodusent
Lyst til å skape innhold i verdensklasse og ha det morsomt på veien?
PublisertSist oppdatert
Informasjon om stillingen:
Stillingstype: Fast
Arbeidssted: Oslo
Søknadsfrist: 4. august
Om arbeidsgiver:
Sommeren 2015 satt tre personer sammen inne på et kott av et møterom i VG-bygget i Akersgata 55. De skulle finne ut om man kunne få til noe innenfor dette som het Content Marketing – eller innholdsmarkedsføring, som det er blitt omdøpt til på norsk.
Mandatet?Skaffe nye inntekter til mediehuset VG, for å finansiere journalistikken.
I 2020 ble selskapene VG Partnerstudio og Schibsted Brandstudio slått sammen, og ble til Schibsted Partnerstudio.I dag teller selskapet over 60 personer, med kontorer i Oslo, Bergen og Stavanger.
Er du kreativ og digger moderne historiefortelling?
Da bør du spandere noen minutter på denne utlysningen.
Schibsted Partnerstudio søker en dyktig innholdsprodusent og prosjektleder med multimedial erfaring.
Vi ser etter deg som motiveres av varierte og utfordrende arbeidsoppgaver, og som trives med å konseptualisere og produsere prisvinnende innhold som ses, lyttes til og leses av hele Norge. Partnerstudio produserer skreddersydd innhold for Aftenposten, VG, Bergens Tidende, Stavanger Aftenblad, e24.no, Godt.no og Tek.no, og leverer stadig mer innhold utover disse.
Mer om stillingen:
Hos oss blir du en del av et lag som jobber sammen for å oppnå gode resultater. Vi er organisert i team der samarbeid, delingskultur og åpenhet er grunnprinsipper.
I rollen vil du være ansvarlig for:
Innsalg, produksjon (tekst, lyd, og/eller video), evaluering og rapportering av kampanjer.
Tett dialog med kunder, mediebyråer og interne spesialistfunksjoner.
Tydelig og solid prosjektledelse med evne til tidsstyring.
Å jobbe med noen av de største, viktigste og mest spennende merkevarene i landet.
Vi tilbyr:
En organisasjon i stadig utvikling, med Schibsted i ryggen.