STILLING LEDIG:

Mediehuset Bilforlaget søker leder - marked 🚙

Vi skal vĂŚre viktigst for bransjen og relevant og best for vĂĽrt bilinteresserte publikum.

Denne artikkelen er over to ĂĽr gammel.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: Snarest

Om arbeidsgiver

Bilforlaget AS ble etablert i 1975, har 16 ansatte og omsetter for rundt 33 millioner kroner. Mediehuset stĂĽr bak bransjenyhetstjenestene BilNytt.no og MotorBransjen.no, stillingstjenesten BilJobb.no, samt bilportalene BilNorge.no og YrkesBil.no. Bilforlaget gir ogsĂĽ ut bladene BilAutofil, YrkesBil, Bilfag og MotorBransjen, som er markedsledere i sine respektive segmenter.

Bilforlaget er Norges ledende medieselskap innen bil og bilbransjen, med en rekke ledende digitale og trykte publikasjoner i porteføljen.

Selskapet er inne i en spennende fase der fortsatt digitalisering skaper nye muligheter bĂĽde for eksisterende og nye produkter. OgsĂĽ bilbransjen er i voldsom endring.

Som leder for marked i Bilforlaget vil du ha ansvar for inntektene fra en stor kundeportefølje innenfor büde forbrukersiden og bransjen, og du vil vÌre sentral i digitaliseringsprosjektene og i ü utvikle nye produkter og inntektsstrømmer.

Kvalifikasjoner:

  • Ledererfaring med dokumenterte prestasjoner fra salg og marketing i kommunikasjonsbransjen (fra for eksempel media, byrĂĽ, kundeklubb).

  • God kunnskap om digital marketing (kundesiden eller media-/byrĂĽsiden).

  • Helst ogsĂĽ erfaring fra arbeid med digitale medier.

  • Utdanning innen økonomi, salg og marketing.

Viktigste oppgaver:

  • Videreutvikle nye kommersielle muligheter mot bĂĽde forbrukermarkedet og bransjen.

  • Styrke arbeidet med nysalg av abonnement og redusert churn. Iverksette nye løsninger innen CRM og andre systemutviklingsprosjekter.

  • VĂŚre prosjektleder eller prosjektstøtte i digitale produktutviklingsprosjekter og digital transformasjon.

  • Utvikle innholdsmarkedsføring som en ny solid inntektskilde og selv kunne jobbe aktivt med storkundeavtaler.

  • VĂŚre med pĂĽ ĂĽ utvikle nye rapporteringsrutiner og KPI’er.

  • Bidra i intern kommunikasjon, koordinering og rapportering.

Personlige egenskaper:

  • God relasjonsbygger eksternt og internt, gode samarbeids- og kommunikasjonsevner.

  • Motiverende og inkluderende personlighet.

  • Strukturert arbeidsform og god strategisk forstĂĽelse.

  • Drivende og initiativrik, evne til ĂĽ se og utnytte nye kommersielle muligheter.

  • Lønnsomhetsorientert.

  • Interesse for bil og motor er ingen forutsetning.

Vi tilbyr konkurransedyktige betingelser, vi har et hyggelig og uformelt miljø og vi holder til sentralt pü Skøyen i Oslo (med parkeringsplasser). Kvinner oppfordres til ü søke.

CV og søknad sendes til atle.tuverud@bilforlaget.no

Powered by Labrador CMS