STILLING LEDIG:

Europower søker Customer Success Manager

Customer Success Manager er en nyopprettet stilling i Europower. Vi søker en lærevillig og innovativ kollega som skal videreutvikle Europowers kommersielle digitale produkter sammen med våre partnere.

Informasjon om stillingen:

Stillingstype: Fast

Arbeidssted: Oslo

Søknadsfrist: 30. september

Om arbeidsgiver

Om arbeidsgiver

Europower AS er Norges ledende nyhets- og analysebyrå om og for energibransjen. Selskapet utgir nettstedet europower-energi.no, magasinet Europower Energi og kundemagasinet Vår Energi. Europower arbeider etter Vær Varsom-plakatens regler for god presseskikk.

Europowers hovedeier er mediekonsernet NHST Media Group AS.

NHST har som mål å være størst og best på næringslivsnyheter i Norge, og verdensledende innen de tre markedssegmentene shipping, sjømat og energi. Alle våre publikasjoner skal kjennetegnes av journalistisk grundighet og kvalitet, samt at vi skal ha evne til å drive fram de eksklusive nyhetssakene som skal overraske og engasjere våre lesere. I NHST konsernet inngår følgende selskaper: Dagens Næringsliv, Mynewsdesk, Mention og NHST Global Publications AS, sistnevnte med følgende publikasjoner; Fiskeribladet, Intrafish, Recharge, Tradewinds, Upstream og Europower.

Mangfold, inkludering, uavhengighet og innovasjon er viktig for selskapets suksess. NHST gir like muligheter for søkere med alle bakgrunner.

Europower har i dag rundt 20 partnere som har et inngått strategisk samarbeid basert på årsavtaler der partnere publiserer annonsørinnhold på våre digitale flater. Vi har store ambisjoner om vekst innenfor dette forretningsområdet.

Arbeidsoppgaver for Customer Success Manager

  • Hovedoppgaven til Customer Success Manager er å sikre at partnerskapet skaper verdier for våre kunder
  • Sikre høy kundetilfredshet gjennom å systematisere og forbedre partnermodellen
  • Produsere og publisere partnerinnhold (video og livestream, podcast, tekst, bilde)
  • Styre sosiale medier og levere analyser til våre partnere
  • Skape mersalg av digitale produkter og tjenester

Kvalifikasjoner

  • Utdannelse innen media og kommunikasjon
  • Erfaring fra å jobbe i mediebryå
  • Stor interesse for å lære
  • Stor interesse for digitale medier og digital medieproduksjon
  • Gode kommunikasjonsevner både skriftlig og muntlig
  • Forståelse av verdien av å sette kreativitet i system
  • God kommersiell forståelse
  • Effektiv på selvledelse
  • Interesse for energi, klima og miljø

Jobben som Customer Success Manager vil bli både kompleks og utfordrende. Du vil raskt få stort ansvar, samtidig som du vil få god støtte av dine kolleger.

Kontaktinformasjon:

SØK HER

Powered by Labrador CMS